Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních škol
Luňáková, Romana ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Pádivý, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních škol. Teoretická část vysvětluje pojem hodnocení. Jakou funkci plní hodnocení, jaké existují druhy a formy hodnocení. Dále jsou v práci popsány vyučovací metody. Blíže se zaměřuje na hodnocení ve školní tělesné výchově - na tělesný rozvoj, pohybové dovednosti žáka, motorické výkonnosti, vědomosti žáků a vztah žáka k tělesné výchově. V práci je také popsána tělesná výchova podle rámcového vzdělávacího programu. Praktická část popisuje výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo, jakým způsobem učitelé hodnotí žáky v předmětu tělesná výchova.
Nové přístupy k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Eiseltová, Tereza ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
V teoretické části je práce zaměřena na současné proměny v pojetí základního vzdělávání. Pozornost je hlavně věnována proměnám v pojetí cílů vzdělávání a nové didaktické koncepci výuky. V rámci změn dochází k proměnám v hodnocení žáků z hlediska funkce, obsahu i jeho formy a ukazuje se, že doposud běžný způsob hodnocení (klasifikace) nepostihuje všechny aspekty průběhu vzdělávacího procesu žáka. Z těchto důvodů je zaváděno slovní hodnocení, které ovšem není zcela přijímáno širokou veřejností. Diplomová práce shrnuje informace o dvou typech hodnocení. Informuje též o pojetí hodnocení v alternativních směrech a přístupech pedagogiky (Montessori pedagogika, "Začít spolu", "Respektovat a být respektován") a o jejich přínosu a inspirativnosti pro hodnocení žáků z běžných základních škol. Výzkumná část diplomové práce představuje faktory ovlivňující způsob a formu hodnocení žáků v Montessori základní škole. Nedílnou součástí výzkumné částí jsou výsledky šetření od dotazovaných rodičů a učitelů, v němž hlavním cílem je získat odpověď na otázku, jaký typ a forma hodnocení nejlépe vystihne dosaženou úroveň vzdělání konkrétního žáka, neboli jaké hodnocení je to nejobjektivnější. K tomuto šetření byly využity tyto dotazovací techniky: dotazník a rozhovor s rodiči a učiteli, pozorování výuky zaměřené na...
Žákovská knížka a její proměny
Lešková, Andrea ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
8 Abstrakt Tato práce je zaměřena na charakteristiku žákovské knížky. Cílem je zjistit, kdy byla zavedena do škol v České republice a jak či zda vůbec je legislativně ukotvena, jakou má strukturu, k čemu je využívána a jaké jsou nové trendy. Přínosem této práce je ucelený obraz o žákovské knížce, který obsahuje charakteristiku prvních žákovských knížek z 50. let minulého století, používaných v České republice a v kontrastu je uvedena i charakteristika žákovské knížky ve školním roce 2014/15. Dále je zde kapitola věnovaná hodnocení v žákovských knížkách. Práce obsahuje vyhodnocení dotazníku pro přiblížení postoje žáků, učitelů a zákonných zástupců k žákovské knížce. Klíčová slova Žákovská knížka, elektronická žákovská knížka, hodnocení žáků, funkce žákovské knížky, historie žákovské knížky
Pojetí hodnocení a hodnot jako východisko konceptu sociologického výzkumu hodnotových struktur
Prudký, Libor ; Pinc, Zdeněk (vedoucí práce) ; Havlík, Radomír (oponent) ; Sokol, Jan (oponent)
Práce je především zacílená na metodologické problémy. Nejde o hledání obecné teorie, ale o orientací v obecných teoriích a konceptech hodnocení a hodnot pro potřeby využití a oprávněnost empirických sociologických zkoumání a analýz hodnot. Toto je hlavním cílem práce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Hodnocení žáků na střední odborné škole jako prvek zpětné vazby
Hlaváčová, Petra
Bakalářská práce vytváří přehled současných používaných forem hodnocení žáků střední odborné školy jakožto prvku zpětné vazby. Cílem bakalářské práce je průzkum používaných forem hodnocení žáků na vybrané střední odborné škole. V teoretické části je vymezena problematika hodnocení, formy a cíl. Metodou teoretické části je analýza, syntéza a srovnávání výpisků z odborných literárních zdrojů. Praktická část se zabývá formami hodnocení žáků ze strany učitelů. K získání těchto informací byla provedena pozorování výuky odborných předmětů na vybrané střední odborné škole, která byla zaznamenána do pozorovacích archů. Tato pozorování proběhla u osmi různých učitelů odborných předmětů. Následně byla získaná data analyzována a zhodnocena. Na základě těchto výsledků jsou dále vymezeny závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.